Siirry pääsisältöön

Talvinen sää




Talvinen sää.
Nyt jo aurinko lämmittää.
Se mieltä piristää
ja ihmiset saa hymyilemään.
Mieli jo kaipaa niin montaa asiaa kesästä,
mutta muistathan nauttia tästä hetkestä.
Kesä tulee, kun jaksaa odottaa
ja on talvessakin monta hyvää asiaa.
Voi tehdä lumiukkoja, hiihtää
tai pulkkamäessä kovaa vauhtia viilettää.
Illalla kun on pimeää
voi kynttilän ulos sytyttää.
-Runollinen-

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Suruhuivi

Suruhuivin virkkasin omin pienin kätösin.  Se kastui surun ja kaipauksen kyynelin.  Huivia tehdessä sinua ajattelin. Miksi sinut menetin? Miksi lähdit juuri nyt taivaan kotihin? Muistot antavat minulle voimaa, kun nyt täytyy ilman sinua elämää jatkaa. Kiitos kauniista muistoista. Niitä en unohda. Olet muistoissani ikuisesti. Aina kuolemaani asti. -Runollinen-

Blogin avaus

Yksi haaveistani toteutuu, kun tämä blogi avautuu. Runoja olen kirjoittanut pienestä tytöstä asti ja nyt kokoan ne toistenkin luettavaksi. Aiheita runoillani on monia, kuitenkin kaikki runot ovat minun omia. Toivon, että runojani vääriinkäytä et ja niitä ajatuksella lueskelet. Löydät piristystä päivääsi, voimia elämääsi tai lohtua suruusi. Riippuen mikä milloinkin on elämäntilanteesi. Ilahduttaa saa kommentilla ruusuilla ja risuilla.   Mukavia lukuhetkiä! :) -Runollinen-

Toipumisen enkeli

   Toipumisen enkeli luokseni tänään lenteli. Ehkä pian hellittää sairaus tää ja voin jatkaa normaalia elämää. Enkeli minulle voimaa antaa ja yli vaikeiden aikojen kantaa. On enkeli minun vierellä niin hyvinä kuin huonoina päivinä.                                            -Runollinen-