Siirry pääsisältöön

Kipu


Rintakehässä on tunnen sen.
Kivun, jota pian enää jaksa en. 
Pelottaa mitä tämä on
yksin olo on lohduton.

Kumpa halaisit minua hetken
ehkä silloin kipua tuntisi en. 
Laittaisit käden päälle rintakehän. 
Voisitko sinä tehdä tämän?
Saisinko hetken olla lähelläsi?
Tuntea sinun välittäväsi. 
Muuta en mä tarvitse,
kun pääsisin hetkeksi sun lähelle. 
Saisin hetken olla lähellä.
Tuntea olevani tärkeä. 

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Suruhuivi

Suruhuivin virkkasin omin pienin kätösin.  Se kastui surun ja kaipauksen kyynelin.  Huivia tehdessä sinua ajattelin. Miksi sinut menetin? Miksi lähdit juuri nyt taivaan kotihin? Muistot antavat minulle voimaa, kun nyt täytyy ilman sinua elämää jatkaa. Kiitos kauniista muistoista. Niitä en unohda. Olet muistoissani ikuisesti. Aina kuolemaani asti. -Runollinen-

Blogin avaus

Yksi haaveistani toteutuu, kun tämä blogi avautuu. Runoja olen kirjoittanut pienestä tytöstä asti ja nyt kokoan ne toistenkin luettavaksi. Aiheita runoillani on monia, kuitenkin kaikki runot ovat minun omia. Toivon, että runojani vääriinkäytä et ja niitä ajatuksella lueskelet. Löydät piristystä päivääsi, voimia elämääsi tai lohtua suruusi. Riippuen mikä milloinkin on elämäntilanteesi. Ilahduttaa saa kommentilla ruusuilla ja risuilla.   Mukavia lukuhetkiä! :) -Runollinen-

Ystävälle

Kirjoitan kirjeen. Välillä teen virheen. Valitsen sanani tarkkaan. Et taida vielä aavistaakkaan mitä posti tuo mukanaan. Pian kirjeeni sinut saavuttaa ja kiitokseni siitä lukea saat.  Kiitos ystäväni,  että olet ollut lähelläni.  Niin iloissa kuin suruissa pienissäkin elämän muruissa.  Olen saanut sinulta tukea, kun on tuntunut elämän kaatuvan. On ollut ilo kokea asioita yhdessä. Tuntea ystävyys sydämessä. Kiitos, että olet sellainen kuin olet. Kiitos, että olet siinä ❤️ -Runollinen-